FAQ

  1. Czy muszę uzupełniać wszystkie dane podczas tworzenia konta?
    Tylko dane dla pól zaznaczonych na czerwono są wymagane, jednak wypełnienie w pełni formularza poprawnymi danymi powoduje, iż konto automatycznie zostanie potwierdzone. W innym przypadku będzie trzeba czekać, aż Biuro Obsługi Abonentów potwierdzi utworzenie konta.
  2. Czy automatyczne potwierdzenie konta jest bezpieczne?
    Tak. Automatyczne potwierdzenie konta odbywa się tylko i wyłącznie po podaniu dokładnie tych samych danych, które mamy w systemie. Nawet jeśli ktoś posiada Państwa numer telefonu oraz numer PESEL i będzie chciał założyć konto, ale ze swoim adresem e-mail, konto nie zostanie automatycznie potwierdzone. Biuro Obsługi Abonentów również zwróci uwagę na różnicę w danych i będzie się kontaktować w tej sprawie.
  3. Jak długo należy czekać na aktywację konta przez Biuro Obsługi Abonentów?
    Konto powinno zostać aktywowane w ciągu 8 godzin roboczych. Jednak w niektórych przypadkach czas ten może się przedłużyć. Biuro Obsługi Abonenta może również kontaktować się w sprawie potiwerdzenia założenia konta.
  4. Nie dotarł do mnie link aktywacyjny, co robić?
    Gdy link aktywacyjny nie przyjdzie na wskazany w aktywacji adres e-mail proszę sprawdzić czy nie trafił do folderu SPAM. Jeśli jednak tam się nie znalazł oraz nie przyszedł w ciągu 24 godzin to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Abonentów.
  5. Przy pierwszym logowaniu dostaje komunikat "Hasło do systemu zostało utworzone w starszej wersji, zalecamy aktualizację hasła.", czy moje hasło jest dobrze zabezpieczone?
    Hasła przechowywane są w postaci zaszyfrowanej oraz w zabezpieczonym miejscu. Mimo wszystko na przestrzeni lat zmieniły się metody szyfrowania haseł w związku z lepszymi możliwościami ich łamania. Hasło w aktualnie zapisanej formie również jest bezpieczne jednak aby zwiększyć bezpieczeństwo Państwa hasła zalecamy jego aktualizację. Hasło może być takie same jak poprzednie, jednak zachęcamy aby aktualizować hasła do różnych systemów raz na jakiś czas.
  6. Jak długo przechowywany jest billing rozmów telefonicznych?
    Zgodnie z prawem billingi przechowywane są do roku wstecz (Art. 165. ustawy Prawo telekomunikacyjne), jednak Abonent ma wgląd do historii rozmów maksymalnie do 3 miesięcy wstecz. Na życzenie Abonenta udostępniamy billing z dłuższego okresu.
  7. Dlaczego nie mogę usunąć numeru telefonu?
    Numeru telefonu nie można usunąć jeśli jest on przypisany do wysyłania wiadomości SMS o wystawieniu faktury. Należy najpierw wyłączyć powiadomienie lub zmienić numer telefonu do powiadomień, a następnie usunąć wybrany numer telefonu.
  8. Dlaczego nie mogę wyłączyć e-faktury na maila?
    W przypadku wyrażenie zgody na dostarczanie faktury w formie elektronicznej podczas podpisywania umowy został doliczony dodatkowy rabat w wysokości 5,00 zł brutto miesięcznie. Zgodę na otryzmywanie faktur w formie elektronicznej można wycofać w Biurze Obsługi Abonenta. W następnym miesiącu rozliczeniowym zostanie również zwiększona opłata Abonamentowa o 5,00 zł.
  9. Mam kilka umów w różnych lokalizacjach, czy muszę tworzyć dla każdej osobny konto?
    Nie. Wystarczy, że dostaniemy informację o chęci podczepienia innych umów pod jedno konto. Potrzebujemy jednak na to maksymalnie kilku dni roboczych. Po podłączeniu innych umów pod jednym kontem łatwo można się przełączać pomiędzy nimi z menu.